søndag 18. april 2010

Rot som vokser

Ja ja, idag har jeg gjort et forsøk på å rydde plass til skrivebord på soverommet, trenger et sted å holde på med hobbyene mine. (og dessuten kan jeg ikke pusse opp stuebordet hvis det fortsatt skal brukes til hobbybord døgnet rundt).
Så har sortert alle Billy-permene mine og lagt ut for salg, og har også lagt ut dublettene av kirkekortene mine. Det tok sin tid å telle opp, og har også laget liste. Det var "bare" 2100 kort. Har fått solgt kortene, og kanskje også Billybladene. Første gang jeg har solgt noe på finn.no, for hater å snakke med fremmede, og så skal de komme, og så skal de ikke ha allikvel osv. Men jeg skjønte jo at jeg ikke bare kan kaste ting andre gjerne vil ha. Er spent på bladene, for noen er litt "kanin-spist" på kantene. Men 500 kr for alle bladene fra 1984, og alle er satt i perm, skulle være en veldig god pris. Vi krysser fingrene.
Skal sende kortene i morgen, må bare få tak i Smarteske.
Og desto mer en rydder, desto mer rot blir det overalt. Så da er det bare å få tak i et rimelig skrivebord, og få ryddet vekk alt i kommoden. (kanskje kaste halvparten).
Hvem er det som legger alt rotet inne hos meg, hm??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar